Monday 15 October 2012

Negative Thinking...

salam and selamat tengahhari semua.

huh dah pukul 2..suppose orang sibuk balik dari lunch. Tapi aku tak keluar lunch lagi. Kepala dah serabut. So, baik update kat sini.

Kenapa eh orang mesti ada sifat negative tu dalam diri masing-masing.  Lagi-lagi kalau cakap pasal corset. 1."Alaa..memanglah nampak kurus pakai corset.cuba kalau bukak corset itu."
2."Corset je pun bukan apa. Baik diet sendiri. Nak buang duit buat apa."

Antara jawapan yang famous masuk dalam telingaku ini. Tapi ini semua terpulang.  First of all, aku pakai ini pun bukan sebab apa. Sebab nak bagi badan aku ini support perut. Bagi aku kurus ke tak ke..TAK APA. janji aku rasa aku fit bila pakai. and once bukak kendur2 lipat2 tu dah berkurang even tak pakai. Seeee...sebab corset ini dah tarik lemak2 yang ada and bawak kat tempat sepatutnya.

Tapi tapi tapi...ini semua terpulang kat diri masing-masing. Tiada paksaan pun.

and...bukan pasal corset je negative thinking. Banyak sangat lah..kadang-kadang bila kita diabsorb benda negative ini.. Effect juga kita punya mind kan. So tepis smash segala benda yang negative ini.

Keep Positive Babehhh...muuuahhh




dah la nak pi lunch ini. LAPARR....


No comments:

Order Form

Name:
Email Address:
HP No:
Address:
Choose your order: keychain
hp strap
hp case
brooch
hair aligator clip
hair aligator small clip
make up case
pendrive case / thumb drive case
purse
Corset Elken DX
Quantity Order & Description / Design (Details plss)
Postage: Pos Ekspress
Pos Laju
Payment Via: Maybank
Cimb

Click here to create your own form.